Sidor

tisdag, september 20, 2011

Nästan magiskt

Egentligen vet jag inte vad det är som är så spännande med dem, varför är det så spektakulärt att få se dem? Men när jag börjar tänka efter så finns det ändå många orsaker: hon är vacker, glad och sympatisk. Säkert en förebild för många. Och att hon sedan hittade honom, en vanlig man, som kommit att bli en representativ man för landet. Jag talar naturligtvis om Sveriges kronprinsesspar som nyligen varit i Åbo.

Victoria är en så vacker och glad dam att man genast tycker om henne. Och när man har följt med hennes liv och sett att hon verkligen velat ha denne Daniel till sin man så har man önskat deras lycka. Deras bröllop var en stor händelse och vigseln kallade säkert fram tårar hos många åskådare. De fick båda den de älskade, Victoria fick en man från folket, och Daniel fick en riktig prinsessa! Och de passar så bra ihop, de ser båda bra ut, ja de t.o.m. liknar varandra. Till mångas glädje väntar de nu också barn. Därmed blir glädjen kring detta par bara större.

När många andra kändisar, ja t.o.m. personer ur Sveriges kungahus, råkat ut för skandaler, så förknippar man Victoria endast med livsglädje och renhet.

Idag hade vi möjlighet att fara och titta på kronprinsessparet här i Åbo. På något sätt var det nästan magiskt att se dem. Förklaringen till det har jag redan gett. Två personer man följt med i media får man nu plötsligt se med egna ögon. Och de var bedårande vackra! Tack till min man som orkade fotografera, nu har vi bildbevis!












1 kommentar:

Sofie sa...

Jag ber om ursäkt att fotolayouten inte blev så bra. Jag har inte kommit underfund med hur man kan få fotona dit man vill här på blogspot.