Sidor

söndag, december 21, 2014

Dag 21

2011. Fotograf: Tommy Mikkonen.
Vi börjar närma oss jul, och det börjar vara på tiden att jag visar uppskattning åt mina föräldrar. Man kanske inte tänker så mycket på föräldrarnas jobb så länge de sköter det, men skulle de inte sköta det skulle det definitivt märkas! Det är tack vare att mina föräldrar tagit hand om mig, älskat mig, stöttat mig och funnits där för mig, som jag kan vara den jag är idag. Jag är tacksam för att ni tar hand om varandra, mig och mina syskon och era barnbarn!

På detta bröllopsfoto finns också mina svärföräldrar med. Jag är tacksam för att jag, när jag hittade Anders, plötsligt och oförtjänt fick en ny familj, en ny släkt. Jag är tacksam för att Anders har så fina föräldrar, att de tagit bra hand om Anders och att de nu också tar bra hand om mig. Hur kan man vara så lyckligt lottad att man inte endast har fina föräldrar och en fin familj, utan också fina svärföräldrar och en fin släkt från mannens sida? Alla dessa människor har berikat mitt liv!

Inga kommentarer: