Sidor

tisdag, maj 22, 2018

Min gamla bloggadress är tillbaka

När jag för ett par år sedan bytte adress från solskensflicka till fotogaffilosofen hade jag vilda visioner. Trots många tankar för en blogg om fotografering insåg jag fort att det inte räckte med visioner, man behövde tid också. Det hela slutade med att inte bara möjligheten att skriva en fotoblogg försvann, också min tid att överhuvudtaget skriva blogg försvann.

Det som nu återstår är en vilja att återgå till det personliga. "Dagens funderingar" var min förra rubrik för bloggen, och så får det bli igen, för funderingar har jag gott om. Men tiden är fortfarande bristvara, och jag ska även i fortsättningen försöka prioritera familjelivet så långt jag orkar. Men när jag någon gång känner att behovet att skriva av mig blir för stort kommer jag hit.

Inga kommentarer: