Sidor

torsdag, december 18, 2014

Dag 18

Myran är bäst, ingen protest! (1998)
Jag är inte van vid att lägga ut bilder på en massa människor här på bloggen. Om någon blir verkligt sur på mig får ni ta kontakt, men hoppas ni tycker det är lika tjusigt som jag.

Ja, jag är den som kisar på bilden. ... Eller vänta, jag var inte riktigt den enda som gör det. Jag är flickan ungefär precis i mitten, med brunt hår. Tio år vid det här laget.

Fotboll var under många år en väldigt viktig del av mitt liv. I slutet av lågstadiet lade jag av med skidåkningen, men fotboll fortsatte jag satsa på. Fotboll är stort i Nedervetil, en stor del av barnen spelar fotboll i något skede. Jag tyckte verkligen om det här, därför slutade jag inte heller i första taget. Men på tvåan i gymnasiet hade jag förbrukat allt intresse, jag stod för sista året på min plats som back eller mittback. Intresset för fotboll har inte kommit tillbaka, men Myran står för alltid nära mitt hjärta.

Inga kommentarer: