Sidor

fredag, december 19, 2014

Dag 19

2011. Fotograf: Tommy Mikkonen.
I dagens bild är det inte buketten som är i fokus, även om det kan verka så. Jo, buketten är fin, men på bilden finns något finare. Mina vänner. 

Dessa kvinnor har funnits i mitt liv redan en lång tid, och jag kan inte ens föreställa mig hur mycket de har påverkat mig. Vi är ganska olika, kan jag tycka. Nuförtiden bor vi också ganska utspritt. Men vi håller ihop. Jag är tacksam för att ensamhet inte är ett ord som beskriver mitt liv, jag är tacksam för att ni finns i mitt liv!

Bilden får också symbolisera alla vänner och bekanta jag har. Jag är bara så oerhört tacksam för alla mysiga, trevliga och intressanta personer jag känner, och för att jag inte behöver gå igenom livet ensam och oförstådd. Hoppas jag får vara till någon glädje för er också!

Inga kommentarer: