Sidor

söndag, oktober 13, 2013

Tillbaka

Två veckor har gått. Orsaken till bloggpausen var att jag plötsligt insåg att jag den kommande tiden hade mycket studier som behövde göras. Deadlines av olika slag. Och jag insåg att jag inte skulle hinna ifall jag höll fast vid de rutiner jag då hade. Så bloggen fick helt och hållet lämnas åt sidan.
Jag satte upp ett schema för mig själv. Det höll nästan. Det som inte höll var att jag redan fått undan studier som var inplanerade för fyra dagar nästa vecka! Jag känner mig exalterad över att jag lyckades få så mycket till stånd! Jag har också mått ganska bra av att få göra andra saker än hänga i bloggosfären. Här är ett par provbilder på vad jag annars också hunnit med:
P1190981
Förra helgen var Sofia och Hanna på besök. Här Hanna på bild uppe på Pispalaåsen.
P1200037
Jag har fått njuta av den vackra hösten.
Det finns risker att bloggandet och bloggläsandet börjar ta för mycket tid i anspråk. Under dessa två veckor har jag lärt mig att det inte är värt att spendera alltför mycket tid på bloggar. Det ska jag försöka hålla i åtanke nu framöver.


Inga kommentarer: