Sidor

torsdag, februari 25, 2010

Ett erkännande :)

Jag skulle vilja skriva mycket mer på min blogg än vad jag gör och gjort den senaste tiden. Men under hösten och speciellt just nu har mina tankar snurrat kring ett tema som jag i ett tidigt skede valde att inte ta upp i min blogg, i alla fall inte på ett personligt plan. Nämligen kärlek. Eftersom dessa tankar nu snurrat i mitt huvud har jag helt enkelt inte haft så mycket annat att skriva om. Därför har det varit ganska tomt på min blogg. Men nu får jag alltså blygt erkänna att jag är kär och att jag har lyckan att ha den kärleken besvarad. Det är S hjärtar A officiellt.

Nu när jag äntligen har fått det här berättat på bloggen kan jag kanske komma vidare i skrivandet. Hur jag kommer att förhålla mig till ämnet kärlek i framtiden har jag ännu inte tagit ställning till.

Men för att blogginlägget inte ska låta helt stelt och tråkigt, för det är minsann inte stelt och tråkigt i verkligheten, så kan jag ju avslöja såpass mycket att det bubblar inom mig av tacksamhet och glädje. Gud visste nog vad Han gjorde när han skapade A. Jag tror också Han vet vad Han gjorde när Han placerade mig i församlingen Friffe i höstas.

Hihi. :)


(Jag räknar med att de som verkligen vill och behöver veta mer kan få tag i mig på andra sätt än genom bloggen. Därför blev mitt erkännande här kort.)

2 kommentarer:

benjamin sa...

Gratulerar, Guds välsignelse till er båda :)

7ommy sa...

Äntligen hitta du också kärlek :D
Jag är glad för dig och A :)
Ses och hörs!