Sidor

torsdag, juni 17, 2010

Coola skor nu och då

För ett par år tillbaka gick jag omkring på en loppis och bara tittade omkring. Plötsligt fastnade min blick vid ett par skor och genast tyckte jag att jag bara måste köpa dem. De är inte söta och fina, men däremot tyckte jag att de var oerhört coola. Ganska snart började jag tänka att jag nästan måste ha haft liknande skor som mindre. Efter att ha köpt dem så försökte jag där hemma leta reda på bilder av mig som liten för att se om jag bar på några liknande skor. Jag trodde nämligen att det kunde förklara mitt intresse för dessa skor, ifall jag har haft liknande som liten. Men vad jag nu minns så hittade jag aldrig några bilder med liknande skor, och jag kunde alltså inte härleda min fascination till barndomen.

För någon dag sedan gick jag omkring i vårt garage, och i en påse hittade jag små, söta, coola skor från många år tillbaka. Jag tog genast in dem, för nu hade jag hittat ursprunget till mitt intresser för sådana här skor. Här får ni bildbevis:






Här till sist måste jag ännu sätta en bild av de små skorna, för de är nog ack så söta och coola!



Inga kommentarer: