Sidor

tisdag, april 18, 2006

Näst: RESA

Hejsan på er! (tisdag 18.4, skoldag)

Jag hinner bara skriva kort, kort här. Har inte kunnat skriva nu när jag varit hem över påsklov. Men det som jag tänker skriva nu är att jag inte åtminstone på en vecka kommer att hinna skriva. Jag kommer att tillsammans med en grupp från skolan resa till Polen och Tyskland. Vi ska b.la. se koncentrationslägren och två huvudstäder. Jag kommer säkert att vara ivrig att berätta om resan efteråt, och jag gissar att det finns mycket att berätta.

Vi har nånslags paus i timmen nu. Så jag hann skriva en kort stund här. Men jag ska publicera nu detta och inte stressa med skrivandet (vi kan ju börja timmen igen när som helst). Men ni ska ha det så bra, och ni hör no av mig efter en stund!

GVMD!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha d bra å njuuuut av Krakow!!! =) Å kom helskinnat tillbaka!! *tittar* =D *kramiz* (du får en äkta kram ikväll)

Hanna sa...

Du vet inte detta men jag tänker (om jag vaknar :S) komma o hälsa på dej ti tåget imoron moron. Hihh! Ja bara hoppas att ja verkligen vaknar! MEn ja ska göra det, för de e skoj o överraksa folk :P HA en rba resa! Gud vare med er hela gruppen!