Sidor

onsdag, december 22, 2010

Dan föri dan föri dopparedan

Kl. 23.30 konstaterar jag att det är dan föri dan föri dopparedan i dag. Tiden går så snabbt och jag hänger knappt med. Men det är kanske bättre det än att man skulle sitta och vänta på julen i flera dagar.

I dag handlade jag de sista julklapparna och paketerade in dem. Jag handlade också lite band åt mig så att jag fick möjlighet att reparera tre halsband. Ena halsbandet är nyinköpt och jag hann använda det en gång innan det gick sönder. De två andra har legat orörda i ett par år och nu äntligen förstod jag hur de skulle lagas. Det känns riktigt fräscht med tre halsband som plötsligt är användardugliga.

I dag bakade vi pepparkakor, och imorgon blir det dags för vitpepparkakorna. Mums!

Imorgon jultablå i Kokkola. Ser fram emot.

1 kommentar:

Anonym sa...

Uppdatering tack...