Sidor

tisdag, augusti 09, 2011

Så mycket man vill

Det finns så mycket jag skulle vilja göra, så mycket jag skulle vilja bli bättre på. Men man kan väl inte göra allt? Jag skulle vilja bli bättre på att fotografera, jag skulle vilja börja träna cykling, ja varför inte triathlon? Jag skulle vilja bli bättre på volleyboll. Jag skulle vilja bli bättre på matlagning. Jag skulle vilja (kunna) inreda riktigt fint. Och förstås skriva bättre. Och när jag nu tänker efter så skulle det sitta fint med att kunna ännu bättre tyska. Någon gång har jag t.o.m. tänkt tanken att träna finskan mer. Ibland önskar jag också att jag skulle vara mer insatt i kläder och mode.

Det finns så mycket jag vill göra. Mycket av det kräver pengar. Det mesta kräver tid.

Och jag som redan tycker jag har tidsbrist. Ibland är jag bara helt enkelt lat och får därför inget gjort. Men jag vill!

Inga kommentarer: