Sidor

onsdag, februari 15, 2012

Andra egna lektionen: förbättring

Kritiken som jag skrev om i förra inlägget var till min första egna lektion. Nu har jag hållit min andra lektion, och måste säga att det känns mycket bättre efter den här lektionen. Inför min första lektion tänkte jag bara på att få gjort alla moment jag planerat. Efter kritiken, och inför andra lektionen hade jag bättre förutsättningar att göra bättre ifrån mig, för jag hade mera konkreta förbättringsförslag i bakhuvudet. Och det känns verkligen som att jag gjorde bättre ifrån mig.

Snart skall jag på efterbehandling till min andra lektion och då kommer jag säkert igen att få en hel lista med kritik. Men jag känner redan att jag förbättrade mig och gjorde bättre ifrån mig och ifall jag nu får mer kritik så kommer jag nästa gång att göra ännu bättre ifrån mig.

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Konstruktiv kritik kallas e :D

Sofie sa...

Det har du helt rätt i! Det mesta har varit väldigt konstruktivt! :)