Sidor

lördag, april 08, 2006

Mitt första inlägg till blogget

Hej på er!

Nu har jag fått ett eget blogg! Har funderat en stund på att laga ett blogg åt mig, och äntligen får jag chansen. Vår dator fungerar inte så bra, så vi får se hur det kommer att fungera för mig. Jag vet inte hur ofta jag kommer att kunna skriva. Men jag hoppas att det ska gå att uppdatera bloggen från vår dator. Ifall det inte går får jag uppdatera från andra datorer. I skolan har jag tillgång till datorer, och på nå sätt skall jag nog få detta att fungera.

Jag är en person som tycker om att fundera och att skriva. Så ett blogg passar mig ganska bra. Det kan dock hända att ni får läsa en massa onödigt också, just eftersom det är så roligt att skriva.

Jag vet inte vad mina blogginlägg kommer att handla om. Antagligen om vardagliga funderingar. Jag har lite funderat på vad man kan skriva och publicera på internet, jag menar vem som helst kan ju läsa. Och jag vet inte vad man borde eller inte borde skriva om. Jag skulle gärna skriva om min tro på Jesus och kanske om Jesus själv. Men jag vet också risken att man inte alltid tar folk helt på allvar på internet. Man kan ju kanske inte lita helt på okända människor över nätet, och därför tar man dem kanske inte på största allvar. Men antagligen är det mest vänner och bekanta, samt syskon, som kommer att läsa mitt blogg, så kanske kan jag skriva utan att folk funderar på om jag ljuger eller inte. Och de som känner mig vet att jag inte ljuger.

Det ska bli spännande att få en egen sida, och utforma den efter eget tycke. Jag vill också gärna få kommentarer så jag vet vem som läser. Int behöver ni skriva så mycket, eller ens kommentera något. Men ett "hej!" är ju alltid trevligt!:)

Idag kommer jag alltså inte att skriva så mycket. Det viktigaste var nu att få igång hela blogget, och kanske att de som besöker mig har något att läsa om. Jag tror jag avslutar här, för om det är för långt så orkar ni inte läsa igenom allt.:P


Ha en bra dag och tänk positivt!

GVMD!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej! ... Va de så man sku skriva? :P Ja hoppas att du kommer att kunna uppdatera din blogg ofta så kan ja läsa om va du gör :). Snart ska vi fara ti palmsöndags gudstjänsten och mormor och mofa kommer också dit. Ha en bra vecka! KRAM

Anonym sa...

Hej sis!

Va kul att du skaffat dig en blogg nu då!!=) Ska sätta in på favoriter, så jag kommer ihåg att följa med.

Allt bra där hoppas jag! Häls tii!!
*kram*/syrryrr