Sidor

tisdag, september 16, 2014

Dimmiga morgnarna fortsätter



Dimman återkommer morgon efter morgon, och varar till förmiddagen. Wunderschön skulle jag säga.

Bakgården denna morgon.
Något annat än bakgården som är dimmigt är mitt huvud. Elias har sovit oroligt på nätterna de senaste 2 ½ veckorna och jag börjar bli tokig. Dagarna är inte heller så mycket bättre än nätterna. Jag går och lägger mig när han tar sin första dagstur och hoppas jag ska få sova en timme. En halvtimme senare är vi uppe igen. Den här dimman tycks också återkomma morgon efter morgon, och vara långt in på dagen. Inte så wunderschön.

1 kommentar:

Sofie sa...

Tack för tipset! Jag har läst lite om tassmetoden tidigare, men lite glömt bort den. Den här sidan presenterade den väldigt klart och tydligt! Tror jag ska pröva på den snart!