Sidor

tisdag, november 14, 2006

Kort meddelande

Just nu är vår dator lite ur funktion på mailområdet, och i skolan har jag inte mycket tid att skriva. Jag har visserligen många hålpass, men gymnastiken och geografiarbetet kräver sin tid.

Jag vill i alla fall meddela att jag har det bra, och jag har det också roligt. I lördags var det helkväll på Lyktan med massor av skratt. Nu i helgen (kanske redan torsdag) bär det av till Åbo där jag ska hälsa på syrran. Jag var till Åbo för några veckor sedan, men då hann jag bara besöka syrran i några timmar. Nu får jag sova där några nätter. Själv har jag inga färdigtplanerade planer för besöken, men jag skall i alla fall söka vinterskor åt mig. Jag skall också ta en titt i en butik som jag hittade sist, där de säljer mina favoritskor. Skorna är nog för dyra för att jag skall köpa dem, men jag vill i alla fall titta på dem!:P

Nu skall jag fortsätta med geografi. BANGLADESH.

Ha det alla bra där ni befinner er! Sätt ert hopp till Jesus!

1 kommentar:

7ommy sa...

Kiva o höra om dig igen. Hoppas du har de roligt i Åbo igen.
Lycka till me arbeten o skolan i allmänhet. Stressar du mycke för resultaten som kommer snart? :D