Sidor

torsdag, februari 28, 2008

Jag lever

Just nu:

- skolarbete (tenter, föredrag, skriva om tyska klassiker...)

- skriva ansökan om att få fara som utbyteselev via Erasmus

- hinner inte tänka så mycket om det faktiskt är meningen med mitt liv att jag nu far till Tyskland ett år (och sedan kanske ett år till England), och det är väl bäst bara jag inte hinner grubbla

- ibland hinner jag även se framemot ett år i Tyskland

- inser att om en vecka är den värsta skolstressen över och jag får om bara lite mer än en vecka hoppa på tåget hem för att istället sitta där och läsa. Då får jag vara hem nästan 2½ veckor. Jippi!!

- önskar få ett sommarjobb.

- är trött, ska och sova och vill inte stiga upp 7.

- önskar bli bättre på tyska (och därför far jag också till Tyskland)

Inga kommentarer: