Sidor

tisdag, juni 28, 2011

Midsommar

Midsommaren gick snabbt förbi, men jag hann ändå ha kul. Jag och Anders besökte Midsummer festival fredag- och lördagkväll. Trevligt att träffa människor och under lördagen fick vi njuta av underbar musik. Konserten med Paddington var enligt min mening den absoluta höjdpunkten. Jag njöt hela konserten igenom och de nya låtarna var så otroligt bra att det inte var någon tvekan om ifall man ville köpa cd'n eller inte.

Jag fick också uppleva hur det är att igen få samtala med vänner man inte träffat på länge. Det tär nog på lite att inte träffa ens bästa vänner på en lång stund och det är en njutning att få träffas igen. Jag fick nog inse att det är bäst att hålla hårt i vännerna fastän man gifter sig. (Förstås har jag förstått det tidigare, men jag fick mig en viktig påminnelse.)

Nu fortsätter sommaren med jobb på bibliotek. Jag var idag på min första träningsdag och det verkar spännande.

Inga kommentarer: