Sidor

söndag, juni 17, 2012

Villaliv

Den senaste veckan har jag befunnit mig vid villan och där kommer jag att spendera tiden även den kommande veckan. När biblioteket är öppet sitter jag där och skriver gradu, annars njuter jag av ledigheten vid villan.

Jag är inte riktigt van vid villaliv. Å ena sidan har vi hemifrån inte haft någon villa och därför är jag nu tacksam för att få vistas vid en villa. Å andra sidan har det dykt upp några överraskande tankar hos mig när jag varit vid villan, nämligen "Vad ska jag riktigt göra?" och "Var är alla människor?". Jag anar alltså en liten rastlöshet hos mig själv när jag inte har tillgång till allt som jag annars har tillgång till. Kanske lärorikt för mig det här med villaliv.

Några bilder från den gångna veckan:


En dimmig morgon kl.06.00.

Ser ni de tre små måsungarna?

Inga kommentarer: