Sidor

onsdag, maj 13, 2015

Varför bloggar en novis om fotografering?

Redan för flera månader sedan tänkte jag att det skulle vara intressant att ha en fotoblogg. Jag avfärdade genast tanken eftersom jag ju är novis, jag har inte mycket att komma med. Men när jag insåg att jag behöver göra förändringar med min blogg när jag börjar närma mig arbetslivet, slog det mig: visst kan det vara intressant med en novis som skriver om fotografering! Själv skulle jag vilja läsa om alla möjliga, grundläggande steg inom fotografering, så antagligen finns det andra som tänker likadant! Jag har inga portfolior, inga utmärkelser att komma med. Men jag har nyfikenhet och jag söker den kunskap som andra nybörjare söker. Jag hoppas den här bloggen ska få vara full av kunskap och inspiration. Och jag hoppas att jag hittar andra bloggare som också önskar utvecklas inom fotografering.

2 kommentarer:

freja sa...

Av samma orsak som jag bloggar om löpning trots att jag är långt ifrån proffs och sällan vet vad jag talar om :) Intresse.

Sofie sa...

Ja, nämen så är det ju! :) Tack för de uppmuntrande orden!