Sidor

fredag, december 01, 2006

tips

Jag blev idag tipsad om sidan:http://www.jesuskommer.se/. Nu kan det hända att jag var/är den sista som har lagt märke till sidan, men för säkerhetsskull, för att ingen annan skall behöva missa sidan vill jag reklamera den. Jag har inte läst igenom allt, men det jag hittills läst låter väldigt (väldigt, väldigt) bra. Jag är tacksam att det fanns en sida som är likadan som bibelsajten, men sannare. Läs t.ex. "frågor och svar". Du kommer att märka skillnad ifall du jämför med bibelsajtens svar!

7 kommentarer:

Annie sa...

Psst... Jag är tipsaren! :p Vil ta åt mig äran för ALLT! :D

Anonym sa...

Ett tips till skribenten. Reklamera betyder att klaga på något ;), du kanske menar att göra reklam för något :)
Ps. Bra att ja lär dej modersmål före studenten
// Henrik den modersmålsmedvetna

benjamin sa...

Faktiskt Henrik den Modermålsmedvetna är båda användningarna av ordet i dagens läge godtagbart enligt SAOB, meningen framgår ur kontexten

P.S. Kul att du uppdaterar din blog lite oftare nuförtiden :)

Anonym sa...

tyvärr har vi bara saol-94 enligt vilken: reklamera: återfodra, utkräva; yrka på rättelse i leverans av vara; klaga på; begära undersökning angående förkommen postförsändelse

Hanna sa...

Henrik kanske borde ta och starta sig en egen blog, t.ex. om modersmål och rättskrivning :P Dne skulle ha många intresserade läsare... :D

7ommy sa...

SALEE!!! xP
Sen sku man hitta ett fel så sku de komma så mycke shittii om de!!! xD

Anonym sa...

kanske Tommy int ska uttala sej i saken...