Sidor

torsdag, juni 15, 2017

Dagens två nyheter


1) Ännu mer än två dygn efter vändningsförsöket är magen öm på de ställen läkaren tryckte på. Som tur är det en vecka mellan de två vändningsförsöken.

2) Anders fick den bästa tänkbara födelsedagspresenten: Bygglov! Bara vi får saker svart på vitt är jag mer än ivrig att få berätta om våra drömmar och planer. Vi har haft många underskrivna papper, men allt har varit knutet till bygglovet, därför har jag ännu inte kunnat berätta om allt här på bloggen. Men snart!

Det här fotot tog jag idag i mer än 20 graders värme. På facebook namngav jag bilden "Det här är livet!" Fritt fram att hitta så mycket symbolik som helst i bilden. Det mindre uppenbara är att jag tycker det är livet att få tidningen som jag själv jobbar för genom postluckan.


Det här är livet!

Sofie Granlunds foto.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag minns hur jag ogillade allt tryckande på mig och grävande i mig i det här skedet av graviditeten... och då låg Oliver ändå rätt. Hoppas som sagt att hen svänger sig själv! Minns att jag läste en gång om en gravid som stod på huvudet och så svängde bebisen sig... Kanske något att prova! ;)

Sofie sa...

Haha, jag har faktiskt läst om nåt liknande på internet. Jag som inte ens vågar stå på huvudet när jag inte är gravid! :P