Sidor

söndag, juni 18, 2017

Replots hamn

Det måste finnas någon strand på Replot, tänkte jag, och googlade mig fram till Replots hamn. Vi ville åka någonstans idag hela familjen, och då fick det bli Replots hamn. Jag vet att jag har hört reklam om Café Arken på radion, men visste inte att det nu var dit jag var på väg. Nu kan jag själv göra reklam för Replots hamn, där Café Arken ligger och gör stället än mer attraktivt. En simstrand, ett hopptorn, en vacker hamn och svalkande glass från caféet. Det är ungefär vad jag önskar mig av en vacker sommardag. (Nej, jag hoppade inte! Jag simmade inte ens. Men stämningen var den rätta.)
Ibland skulle det vara till fördel att behärska det här med retuschering. Bara så att man kunde dölja vissa detaljer.




Den motvillige fotografen fick ställa upp igen.










Inga kommentarer: