Sidor

torsdag, september 05, 2013

Filosofie magister

Även om mina magisterstudier varit klara sedan slutet av maj så har jag ännu inte fått njuta av det faktum att faktiskt ha en examen. Men den osäkra tillvaron är nu över - fr.o.m. nu är jag sannerligen filosofie magister. Det här känns så otroligt fint! Jag har ännu 35 sp kvar att avlägga, men fr.o.m. nu vet jag att jag har en grund att vila på. Jag behöver inte längre vara orolig för att av någon orsak lämna utan examen. Kanske kan jag bedriva de resterande 35 studiepoängen med en större lättsamhet i själen.

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Grattis ti examen :) Låter hightech hete me filo-Sofie magister :D

Sofie sa...

Tack Bibbi! He låter väl alltjemt meir high-tec än he er! :P Fast he var en skarpan iakttagelse me namne! ;) ... Annås så slipper jag int in på bloggen diin! :/