Sidor

tisdag, juni 16, 2015

Here we go again

Med hänvisning till ett inlägg från slutet av förra året kan jag jag säga: Here we go again. Det är bara att konstatera, vi klarar inte av något sånt här utan skriftligt kontrakt. Jag kände mig mycket bättre till mods när vi hade skriftligt kontrakt, så jag är glad att övergå till detta läge.

Och än en gång får jag skratta åt ett fint kontrakt. Kanske den längsta meningen Anders producerat hittills under sin livstid?
Fast vi kom sen fram till att vilken födelsedagsfest som helst räcker för att vi ska få äta socker. Dessutom stämmer inte årtalet, märker jag nu.

För övrigt har jag haft mycket annat att göra nu på senaste tiden, så jag har inte hunnit fundera på den photo challenge som jag borde hänga med i, eller på bloggen överlag.

Inga kommentarer: