Sidor

torsdag, november 06, 2014

En vän på besök

De senaste dagarna har vi haft härliga Hanna på besök. Jag är ytterst tacksam att jag har förmånen att känna henne. Under hennes besök hade vi inte endast tid för samtal, vi var även på café (Aroma är känd även för helsingforsbor), till simhallen och däremellan träffade vi två gemensamma vänner. Vi kunde konstatera att Aromas café är välbesökt, t.o.m. under regniga dagar. Under simhallsbesöket lärde Hanna mig på ett utmärkt pedagogiskt sätt grunderna i crawl. Jag har länge önskat lära mig crawl, och blev fascinerad över känslan under simningen. Nu vet jag hur jag kan bete mig ifall jag vill träna vidare.

Humoristisk, uppmuntrande och god samtalspartner. Du förgyllde vår vardag, Hanna!

3 kommentarer:

Bibbi sa...

Jag sku å måst naagang koma ti främands, å tå sku vi kuna fara ti Aroma. Har vila ti allt saan e var me i hete bakan programme på TV.
Häftit et stadi booan har hitta ti lilla Kvevlax... Ha de bra

Sofie sa...

Jo, du ska hör åv de nangang tå du er i närheite! Aroma är nog värt ett besök! :) Ha d bra tu å, å kämp på me studerase!!

Hanna sa...

:) tack Sofie för sköna dagar!