Sidor

tisdag, juni 19, 2007

Skriba och Power Park




Jag deltog ca 2 dygn i skribalägret. Jag var med från onsdag till fredag, och på torsdagskvällen, lägrets sista kväll, fick vi se en mycket vacker sky. Jag vill dela med mig av känslan och sätta in ett fotografi av sky den kvällen.











Nu har jag varit till Power Park. Vi var sex människor tillsammans där och sprang runt på allt. Denna gång vågade vi på det som vi inte vågade på ifjol, nämligen Booster. Vi talade om att vi måste våga på den så att vi kan skriva om det på bloggen. Här kommer ett foto av Booster, den borde vara ca 50 meter hög. Den var sist och slutligen inte alls så hemsk som vi hade trott, istället var den ganska rolig faktiskt.



2 kommentarer:

Hanna sa...

Jätteroligt att få läsa din blogg nu när ja int har hört ifrån dig på en tid :) Björkebo var roligt, men ansträngande, vi ska tala mycke sen på Pörkenäs, kanske kan vi tom. gå ut o springa du o jag, eller på promenad. Ja va nämligen 5ggr ut o springa på lägret :P. KRAM! Ses på fredag!

Anonym sa...

Ooh, jag vill ut o springa jag med!!:D