Sidor

tisdag, november 04, 2008

Ingen föreläsning? Men mitt föredrag!

Dagens andra inlägg...

Nu är jag lite förvirrad. På fredag ska jag, som jag tidigare nämnde, ha ett föredrag. Nu har jag däremot varit in på StudIP (sida som har med universitetet att göra) och där har vår lärare skrivit att hon är sjuk, och att alla hennes föreläsningar denna vecka faller bort. Hmm... hur blir det då med vårt föredrag? Ska bli intressant att se.

Jag måste nu också börja föra in datorn på reparation. Jag har fått hjälp med vad problemet kunde vara, och eftersom datorn den senaste tiden varit lite opålitlig vågar jag inte låta bli att föra in den på reparation nu. Hoppas bara att jag snabbt får datorn tillbaka, för ifall vårt föredrag blir av nu på fredag, så är jag i stort behov av min dator!

Inga kommentarer: