Sidor

tisdag, januari 09, 2007

gåvor

Jag förstår nog den här tanken med att alla har fått gåvor och att alla behövs någonstans. Jag vill nog tro att jag innerst inne har nå gåvor som är till användning för andra (och förhoppningsvis några gåvor så att jag också kan försörja mig). Men varför kan jag inte hitta mina egna gåvor? Varför kan jag inte redan vara bra på nåt? Om jag skulle vara duktig inom något speciellt område skulle det säkert vara enklare att söka samt få sommarjobb. Och enklare att veta vad man sedan vill studera.

Nu är jag bara ganska tom i huvudet. Var behövs jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst har du också gåvor... fast ja nu int kommer på nån, så har du säkert 8-)
//Henrik

Anonym sa...

Du är värdefull Sofie. Jag tror att du kan betyda mycket för andra genom din blogg och genom att finnas.
Lycka till !