Sidor

tisdag, augusti 07, 2007

Med min dator i famnen

Jag sitter nu i soffan och använder den trådlösa internetanslutningen på min egen dator. Mums. Jag hade lite problem med datorn och förde den tillbaka till butiken. Jag fick den tillbaka nu mot kvällen och jag hoppas den är i ordning. Det borde synas ganska snabbt ifall den inte blev bra. Tekniska som vi är här hos oss kom vi fram till nu ikväll först hur man kan använda internet trådlöst. Det betyder att nu kan äntligen jag och syrran vara på internet på samma gång.

Imorgon är det ungdomssamling här i hemförsamlingen. Hoppas det kommer ungdomar.
På torsdag (övermorgon) åker jag med vänner och bekanta till Gotland. En stor del av de resande spelar i blåsorkestern eller sjunger i "Stockholmskvartetten", men det finns en del andra med också. Johi och Melinda t.ex. kommer med som resesällskap. Jag ser framemot resan och tror att det blir en underbar resa. Vi har de tre senaste åren två gånger rest med ungefär samma gäng till Stockholm, och de resorna har varit idylliska faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, alltså det här är hur dumt som helst ;P Huhhu alltså. Men å andra sidan fattade ju int ens vår datakunniga kusin detta, så kanske man nästan får känna sig lite smart....hahahaha...okej...:P