Sidor

måndag, maj 15, 2006

kort info om mitt liv just nu

Som många kanske märker har jag inte haft tid att varken skriva här så mycket eller besöka msn. Därtill kan jag ännu tillägga att vår msn därhemma har fått nå fel, och kan inte användas.

Vad händer just nu?

  • provveckorn inleds. Mitt första prov på torsdag.
  • Engelska arbete om Queen. Har mycket att göra och lite tid.
  • stafettkarnevalen 19-20.5. Vi har ännu en medlem bort från vårt lag som vi snabbt borde fixa! Vi är elva flickor som VILL på stafettkarnevalen!
  • skribaweekend 26-28.5.
  • Mina provdagar: 18.5, 24.5, 31.5, 1.6. Två av dem har jag måsta flytta från sina ursprungliga dagar. Stackars en min vän däremot, hon fick flytta tre av fyra prov, och hon sku ha behövt få flytta den fjärde också!
  • Nu har jag inte mera tid att sitta här och skriva blogg. Måste tillbaka till skolarbete.
(snart sommar, fastän det ser ut att man skulle ha en dimma framför sig.)
GVMD!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej! Snart sommar sannerligen :D Och vem har planerat en (hel) dle program? :P JAG! Ja satt ida 9:30-17:30 på bibban o däremella hann ja kolla va allt vi sku kunna göra. Angående cykling så blev ju Henriks cykle stulen, så får vi int henriks gamla cykel o fungera så måst vi kolla dedär me cyklande. Sen vet ja int ens om vi har bil... Men mycket planer har jag, om vi int hittar andra fordon åker vi buss :D Ses nästa vsl! Ring/anmäl genast när du vet mer om stafettkarnevalen. KRAM o Guds nåd!

Anonym sa...

moi!

sände just in bilderna till extrafilm. så de kommer väl om någon vecka.

Ha d bra i Hesa!!
*kramar*