Sidor

lördag, december 29, 2007

Nyårsläger

Jag tror jag skall uppdatera kort här innan jag far på lägret, för sedan tar det några dagar innan jag dyker upp här igen.

Ska bli så roligt att träffa många vänner under lägret. Ett billass kommer från Helsingfors, och de flesta från det lasset har jag inte sett sedan Maata Näkyvissä. Även några vänner här från regionen kommer, och det ska bli så bra att få några dagar tillsammans med er, när man nu varit hela hösten borta.

Själva programmet på lägret ser jag också fram emot. Jag har inte bekantat mig med det för mycket, men bön 24/7 är nog häftigt att de har!

Jag försökte mig igår lite på att göra vårens läseordning. Det ser nog ut som att jag kan återvända till Åbo först 12.1. Jag ska verkligen kämpa för att jag kan återvända först då. Ifall jag måste fara tidigare blir jag kanske tokig!:)

Nåja, nu ska jag stiga bort från datorn.

Inga kommentarer: