Sidor

fredag, november 16, 2007

Cocos

När jag ser något som innehåller cocos brukar jag stanna upp. Choklad med cocos (ni vet marabous platta), te med cocos (köpte det för inte så länge sen). Jag gick idag i butiken och funderade hur jag lite kunde öka på matsortimentet där hemma, så att det skulle se lite finare ut nu i helgen när jag får gäster. Så vad fick jag då syn på, om inte cocos-saft! Eftersom jag var törstig beslöt jag mig för att provsmaka saften genast när jag kom hem. Och måste erkänna att den inte var så god. Borde ju ha förstått det innan, att saft med cocossmak inte kan vara gott. Men man vet ju inte förrän man smakat, tänkte jag, och nu hoppas jag att jag får lurat mina gäster att dricka av den, så att jag inte behöver dricka hela själv.

2 kommentarer:

7ommy sa...

Du borde köpa cocosmjölk då. Mig få du nog int o smaka på nån cocosjuttun! :D

Anonym sa...

Cocos, usch, näää... Inte cocos i någon form tack. Hälsn. Lola