Sidor

fredag, november 09, 2007

två datorer och en tv

Är man lite osocial? Här sitter jag och lillabror, bredvid varandra vid tv-bordet och stirrar in i varsin laptop. Men snart ska vi bada bastu. Det är sällan det händer här hos oss.

Inatt sov jag för första gången på länge riktigt länge på morgonen. Min första tanke när jag vaknade var "Näj, nu vaknade jag säkert igen alldeles för tidigt" (jag vaknade nämligen 8 helt av mig själv morgonen innan!), men när jag tittade på klockan var den redan 12. Tänk att få sova till klockan 12 en fredagmorgon!

Jag och syrran var och hälsa på farmor och hennes syster idag. Det är så roligt att umgås med dem två, för de har alltid så roligt. Men farmor börjar nog bli gammal, hennes minne blir sämre. Det är ledsamt att se. Fast ändå är hon nog pigg och har inte långt till skrattet.

Nu ska jag försöka hålla mig kortfattad, därför avslutar jag här. Ha en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, fammo å A är nog så härliga!! =D Helt underbara!