Sidor

måndag, januari 21, 2008

Den största bullen på tjugo år

Om ni vill äta stort och gott (jag talar om bullar) så är Café Brahe ett kap! Men jag och Ina kom ändå fram till att nästa gång så ska man inte ta både en chokladbulle/kaka och kakao, för då blir det för mycket choklad!

Nu har jag då nått den åldern när jag inte längre kan skylla på min ålder. Inget mer "jag är ju bara en tonåring" har jag rätt att yttra.

Men när jag ser på alla de gratulationshälsningar jag fått märker jag att livet är på väg åt rätt håll. Jag har aldrig förut fått så många gratulationshälsningar, och det är roligt att märka att jag (fortfarande!?) får ha lyckan att lära känna nya människor.

Jag kom just på att jag inte behöver vakna så tidigt imorgon. Så det var en fin födelsedagspresent av livet självt!:)

En annan födelsedagspresent har jag också fått, och den fick jag av Ina. Hon hade broderat en handduk med texten "Sofie". Och det var verkligen fint, för jag har annars väldigt svårt att hitta produkter med mitt eget namn. Men nu har jag min egen lilla söta handduk! :)

Så tack för alla gratulationer och tack för att ni minns mig!:) Jag vill hälsa er alla läsare en bra kväll och en bra morgondag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag tänkte precis skriva och fråga hur Café Brahe var, men jag tror jag fick mitt svar ;) Nästa gång jag kommer till Åbo så ska jag helt säkert till caféet och äta den där bauta vaniljbullen och dricka min latte. Mjaaam! :)

Hanna sa...

Bra me cafétips :) Grattis än en gång!