Sidor

torsdag, januari 03, 2008

Shopping

Jag har spenderat en stor del av dagen i Kokkola idag. Det blev mycket shoppat, så på de här två dagarna har jag fått inköpt det mesta som jag behöver.

Men nu har jag min kamera. Så nu kan jag börja samla på mig minnen igen. Jag har levt ganska länge utan en kamera, och det har nog drabbat min fotoalbumtillväxt.

Men just nu är jag ändå utan min dator, eftersom jag var tvungen att föra in den för någon form av reparation. När jag kom hem och visade min nyinköpta kamera frågade pappa om kamerans garanti. Han tyckte att jag brukar ha nytta av garantierna, och det stämmer ju faktiskt.

Det är bra att möta människor, ibland kan man hjälpa andra och ibland kan man själv bli hjälpt. Det här har varit en viktig dag för min glädje inför år 2008, för jag har fått höra om mer (studie/yrkest)möjligheter, och det känns enklare för hjärnan att veta om att man inte behöver gå under bara för att man i detta stund ännu inte vet vart framtiden bär av.

1 kommentar:

7ommy sa...

Jess bra att du ha en kamera nu, hoppas den e bra!