Sidor

måndag, januari 14, 2008

Lediga dagar

Om ni sett en flicka som gått omkring på stan och småflinat för sig själv, ja då är det antagligen mig ni sett. Jag kunde inte låta bli att skratta inombords. Det enda som vi talat om i skolan och t.o.m. ännu efter skolan är om alla lediga dagar vi får. På grammatiken fick vi tala om för läraren att det faktiskt är två veckor vi ska ha ledigt runt påsk. Vecka 11 och 12 är enligt studiehandboken lediga. Dessutom fick jag reda på att även måndagen i v.13 är ledig.

När jag gick hemåt med en klasskompis fick jag även reda på att en annan kurs förkortats med tre lektioner. Så den kursen börjar först nästa vecka, vilket betyder att den här veckans tisdag och fredag blev lediga för mig. "Så synd!" :P Ina har också morgondagen ledig, så vi får riktigt slappa tillsammans! Och eftersom det är så i början av perioden, så har jag ju inte heller så mycket skolarbete.

Nå av de här dagarna skall jag också aktivera min nyckel till styrketräningssalen. I höstas vann jag ett halvårs tur till salen, men jag sparade den tills nu, och det passar bra, för jag har ganska mycket ledigt på dagarna.

3 kommentarer:

Hejafreja sa...

jo snälla aktivera nyckeln så får du komma med mej o puntta! de e så trist ensam (dvs jag vågar int gå dit själv ;)) ses på cirkelträningen!

7ommy sa...

Alltså e dedär studerande, helatiden ledigt... :P

benjamin sa...

hejaheja kämpa på :P kom ihåg att äta rätt så har du mera nytta av träningen ;)