Sidor

onsdag, januari 23, 2008

Studentmissionen

Det som den här dagen mest har kretsat kring är studentmissionen.

Jag har flera gånger velat delta i studentmissionens kaffebjudningar, men jag har alltid haft lektioner då. Idag hade jag för första gången möjlighet att stå med och bjuda på kaffe och kex. Vi delade också ut reklam om en kommande gospelsitz, vilken jag också här vill göra reklam för:

Alkoholfri gospelsitz torsdagen den 7.2 på Gado. Det är studentmissionen som ordnar den och vad jag minns av programmet så ska Oa Lönnbäck medverka och det kommer att vara en trerätters middag. Sista anmälningsdag 1.2 och priset är 5€.

Jag är så glad att de fick med Oa dit! Jag verkar alltid bli glad när det rör sig Kokkolabor i Åbo.

Nåja, den här dagen kommer också att fortsätta med studentmissionen. Ikväll blir det lovsångs- och bönekväll, och den ser jag framemot.

Inga kommentarer: