Sidor

måndag, januari 19, 2015

Paket på posten

Vad jag har sett framemot den här dagen! Ett paket anlände nämligen från kamda.se. Jag och en vän beställde tillsammans och vi jämförde två finska sidor med svenska kamda.se och kamda.se var betydligt billigare än de två finska nätsidorna, i alla fall gällande de produkter vi beställde. Jag har inte bekantat mig med fler än dessa tre sidor, så det kan ju hända att det finns förmånliga näthandlar jag missat.

Jag är nöjd med beställningen. Förutom att produkterna var förmånliga så var frakten det också. Endast 39 kronor. När vi skulle beställa såg det ut att bli 199 kronor för frakten, men vi kontaktade kamda innan vi beställde och det redde upp sig.

Nu får jag börja bekanta mig med produkterna jag beställt. Det blev två close up-filter, ett uv-filter, ett stjärnfilter och ett justerbart gråfilter. Jag återkommer säkert till dessa produkter när jag hunnit använda dem lite.











Inga kommentarer: