Sidor

fredag, januari 02, 2015

Ultraljud

Usch, vilken fräck rubrik! Den finns ju där bara för att skapa sensation. Det är väl bäst att jag snarast förklarar mig. 

Sista december var jag på en ultraljudsundersökning. Orsaken var magbesvären jag led av för lite mer än en månad sedan. Jag hade tur och fick läkartid ganska snabbt för att sedan igen ganska snabbt få tid till ultraljudsundersökning. Jag har inte lidit av besvären efter att de avtog, men tyckte naturligtvis det var bra att kolla upp ifall jag skulle ha några gallstenar. Vilket jag inte har, visade det sig. Man kan ha gallbekymmer även utan stenar, men vi får hoppas att det var en engångsföreteelse, vad det nu än var fråga om.

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Läser tyvärr fö myki Iltalehti för att hopp till na destomeir :)

Sofie sa...

Haha, jag förstar! :P